ISO 9001:2008

Συστήματα Διαχείρισης της Ποιότητας

ISO 22000:2005
ISO 22000:2005

Το ISO 9001 είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο για τη διαχείριση της ποιότητας και αφορά σε όλες τις κατηγορίες των εταιρειών, ανεξάρτητα από το είδος, το μέγεθος και το παρεχόμενο προϊόν ή υπηρεσία.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο για τον έλεγχο της ικανοποίησης των απαιτήσεων του πελάτη, της Νομοθεσίας ή της ίδιας της εταιρείας. Το πρότυπο παρέχει τη μεθοδολογία για τον συστηματικό έλεγχο των λειτουργιών μίας εταιρείας, ώστε να εξασφαλίζεται η ικανοποίηση των αναγκών και των απαιτήσεων του πελάτη.

Η εφαρμογή του συστήματος διαχείρισης ποιότητας συμβάλει στην:

  • ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών και ικανοποίηση των απαιτήσεων τους
  • βελτίωση της εικόνας και της αξιοπιστίας της επιχείρησης
  • τήρηση της νομοθεσίας
  • μείωση του κόστους παραγωγής
  • βελτίωση της ευαισθητοποίησης των εργαζομένων στη διαχείριση ποιότητας, αλλά και του εργασιακού περιβάλλοντος
  • δημιουργία προστιθέμενης αξίας στα παραγόμενα προϊόντα
  • κατοχύρωση της αποτελεσματικής λειτουργίας και οργάνωσης της επιχείρησης μέσα από την πιστοποίηση.